Good morning sunshine!

Ooh solen skiiner idag :)
Hade den inte gjort det kanske jag hade sovit lite längre än till halv jävla 7 eller kunnat somna om efter det, jävla skit sol.
Fast nu när jag väl är uppe så får den gärna skina, ser ut att vara riktigt skönt ute.

Idag blir det att ta det lugnt och ladda inför kvällens energikrävande uppgifter. Ska ju vara barnvakt åt mina systersöner tills imorgon eftermiddag. Jag kommer att vara helt slut efter det, men absolut värt :)
Så vid 13 tiden så åker jag hem till mor och börjar städa lite, ska närmligen ha barnen där.

Igår var en mycket trevlig kväll med musikquiz på Pipes med syster och Fredrik. Vi skulle ha vunnit men jag tror att ni såg igenom att vi hade använt lite fr mycket wikipedia, hmm. Tur är väl det, inte kul att vinna på fusk.

Men nu ska jag väl in i duschen hr snart, ge mitt trasiga hår en ordentlig inpackning så kanske det inte är som svinto sen ;D

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0