Mooooor

Nu är jag hos mor alldeles ensamen, hon jobbar nämligen. Kom hit för att hämta lite gräs.. till katterna. Men nu ringde syster och meddelade att mor är påväg hem. Då måste jag ju nästan stanna och hälsa på henne iaf. Ge henne en kram kanske bara för att hon är så snäll :)

Men vad jag ska göra resten av dagen har jag inte en aning om. Johan ville att jag skulle komma ut till han men jag har inte pengar så det räcker till det tyvärr. Annars hade det varit roligt att träffa den sletne, var ju ett jävla tag sen.

Så jag får väl se, blir ingen sen läggning ikväll iaf eftersom det är skola imon. Missade ju halva förra lektionen så jag borde väl gå dit imon.

Meeen nu kom mor innanför dörren. Soocial :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0