Pipes ikväll kanske..?

Nu är jag hemma från skolan och sitter redan med ytterligare blekning i håret, dock inte lika stark som igår. Nu är det mest för att få bort det kycklinggula. Kan ju vara en bra idé eftersom kycklinggult inte är så fint.

Snart kommer syster karin dessutom, dricka ett par öl och sen dra ner till Pipes ikväll. Mycket trevligt :)

Skolan idag har varit mer intressant än vanligt, äntligen gick vi igenom ämnet som står mig så nära hjärar. Missbruk! Jag förstår inte varför jag är så intresserad av det. Men så är det. Dock visste jag nog det mesta som hon sa av erfarenheter, men ändå kul att höra det från någon som kan.

Ska försöka få ihop ett litet kollage med bilder på min väg till blondin sen, om jag orkar kan och vill :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0