skolarbete..?!

Har ju varit i skolan i dag då, slutade dock vid typ 11. Kändes sjukt onödigt.
Efter skolan lunchade jag och Sissi på ChiliThai, lika mumsigt som vanligt. Och efter det drog vi ner till stan, jag var ju tvungen att köpa nya glajjor ju. Det blev ett par bruna "RayBan". Gött mos!

Nu har jag suttit och pluggat nån timme, men slutade för att jag inte förstod nåt mer. Sjukt svåra uppgifter nu minsan. Skulle nog ha gjort dom på praktiken som Emma rekomenderade. Men men, det är bara att göra ett gott försök.

Nu vet ja inte redigt vad jag ska hitta på, en polare verkar uttråkad så jag får väl försöka göra nåt åt det antar jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0