21 November 2010

Nu sitter jag i soffan och blir ännu tröttare av all energi som Sissi och Simon har, helt galet. Nu ska dom iväg till willys och köpa mjöl för att jag råkade nämna kladdkaka. Ojdå, det var ju inte meningen :P

Kvällen igår var super!
Bion var det bästa på länge, dödsrelikerna slår de andra potterfilmerna lätt. Surt nu bara att man måste vänta på nästa film.
Efter bion ringde jag pernilla och jo men visst då var det fest. Så jag gick till Torpa och började häva öl, helt plötsligt blev klockan efter-att-bussarna-slutat-gå och jag fick ta en långpromenix hem till råslätt. Tur att man har en underbar mor som håller en sällskap i mörkret.

Men nu ska jag fortsätta sitta i soffan ett tag till innan jag får gå och nana.

Puss och kram och sorry för dålig bilduppdatering. Det kommer kanske imorgon om jag orkar hämta kameran hos PP.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0