29 November 2010

Solen skiner utanför mitt vardagsrums fönster, det ser sådär bitande kallt ut.
Idag ska jag jobba på Tellus/Bondberget. Känns lite konstigt, har inte jobbat där sen typ nån månad tilbaka. Undra om det är desamma som förra gången. Och undra framför allt vem jag ska jobba med. Hoppas det inte är den eller den, för det orkar jag fan inte. Haha!

Igår hade jag ett väldigt givande chattsamtal på fb, underbara människa! Är så glaaaad för din skull. Ska försöka komma och hälsa på här inom snar framtid. Känner att du behöver lite Ylva sällskap, haha.

Imorgon bär det iaf av till Ullared med Pernilla, Alex och Therese, då blir det inhandling av kläder och julgrejer.
Och efter Ullared så blir det harrypotter date med sissi och Pernilla. Myyysigt!

Nu ringde mamma med, hon berättade att min kära morfar ska in till sjukan för antagligen hjärtflimmer. Så han blir väl där ett dygn för inställning av medecin. Usch, jag syter för den dagen då mamma ringer och säger att det är något allvarligare :/ Jag menar mormor och morfar är ju närmre 90 än 80 om inte minns fel.

Mormor och Morfar på kalas hos mamma



Nä nu ska jag väl börja göra mig iording lite, jag menar jag ska ju åka med bussen som går om 2.5 timme :P
Ha det underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0