8 November 2010

Nu kom jag hem från Pernilla, eller ja för en stund sen.
Vi fastnade i det jävla spelet igår så det blev en övernattning på hennes soffa. Tycker dock synd om hennes grannar som har hört massa fula både könsord och svordomar halva natten och nu hela förmiddagen :P

Nu ska jag nog iaf in i en dusch innan jag ska iväg till Pernilla igen för att äta flygande jakob och antagligen spela mer tv-spel.

Imorgon blir det till att leka med Sissisnuttan iaf, saknar min plutta så in i. Vi ses alldeless för sällan. Måste ha tag i hennes chefs nr med så jag kan ringa och söka jobb.

Men ni får ha det så bra!
Puss och Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0