Love is all around me

Jo men som rubriken lyder, kärleken sprider sig som kalisi runt omkring mig just nu (känns det som).
Min kära syster har gått och gift sig, eller ja, skickat in papper från Lasvegas till skatteverket så hon nu är Fru Svensson. Tror förresten inte att jag har grattat henne offeciellt här i bloggen än.
Så Syster Svensson, gratulerar till er båda.

Resten är väl inget jag ska göra offeciellt här i bloggen, men det handlar om två personer i min närhet. Hoppas dom bara inte glömmer bort mig på vägen, har varit med om det förr nämligen.

Sen hör man på håll folk som går och blir kära och sånt. Lite halvjobbigt kan jag erkänna. Även om jag faktiskt trivs ganska bra att vara själv med mina pojkar. Jag har ju liksom min familj och vännerna, var ska man med mänskliga pojkar till? Jorå, det hade väl varit rättså mysigt..




Annars har dagen gått super, eller jobbet iaf. Dom var så nöjda med mig när jag gick hem, men framför allt så är jag sjukt nöjd med mig själv. Är till och med lite imponerad av mgi själv, jag är så hiiimla duktig :P
Så dom sa att så fort dom behöver någon vikarie så ringer dom gärna.

Nu så väntar jag på att min kära mor ska ringa så jag kan skryta lite om jobbet. Efter det blir det väl tillslut sängen, har lite serier att kolla på :D Vet inte varför, men serierna kollar jag alltid på i sängen, skänt att somna till liksom.


Men nu har jag väl inte så mycket mer att skriva. Är ensam ytterligare en kväll, konstigt fort man vänjer sig vid att ha någon hemma. Känns lite ensamt :P
Imorgon ska jag iaf träffa PP, underbart som alltid. <3 Var längesen nu, har ju inte träffat henne sen i lördags natt, katastrof :P Haha.

Sorry för ännu ett inlägg med bara massa massa text, men som sagt, min kamera är hos Pernilla. Har massa bilder på den som måste upp på bloggen. Får väl fixa det imorgon eftermiddag/kväll eller nåt.

Men puss på er nu orkar jag inte skriva mer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0