Nu lägger jag ner

Jag känner inte alls för att skriva detta blogginlägget med tanke på att febern har kommit tillbaka tillsammans med snog i näsan och en dunderhuvudvärk.
Men jag är så jävla trött på... Helt sjukt. Jag har blivit kallad Jävla snorunge idag. Och inte av vem som helst. Inte för att det tog så hårt, men jag kunde aldrig tro att personen i fråga kunde säga en sån sak. Vem är det som ska växa upp egentligen?

Men som rubriken lyder, nu lägger jag ner det här. Dessa människor är inte värda att lägga ner mer energi på. Jag väntar på en ursäkt (som antagliten aldrig kommer att komma) men till dess får det faktiskt va.

Annars idag? jag var iväg till Pernilla en sväng. Tv-spelet gick inte alls bra idag så jag tog en sväng till mor för att prata lite och efter det åkte jag hem med feber.


Nu ska jag iaf gå och lägga mig och hoppas att jag får lite mer sömn denna natt.
Det blir lite serier först förstås..

Ha det underbart!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0