Signalerna ändras för varje dag..

Visst är det sjukt irriterande när man inte vet vad folk vill.

har varit och storhandlat idag iaf, det var skönt att bära hem fyllda matkassar, kattsand och 10 kg kattmat. Så slipper man tänka på det ett par månader framöver. kattmaten alltså.

Nu ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kommer väl antagligen inte göra något speciellt mer än att sitta i soffan framför dator och tv. kan vara trevligt det med.

Imorgon ska jag iaf ta mig i kragen och inte vara sjuk mer för denna gången. Ska träffa min söta underbara Pernilla en sväng. Hon är sjukskriven nu för sitt opererade knä och behöver lite sällskap och det är väl klart att man ställer upp. Love you, Snuttis!

Men nu ska jag väl kolla vidare på min älskade serier en stund till. Är lite sugen på att ta en promenix i reggnet med, men känner jag mig själv rätt lär ju det aldrig hända.

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0