10 Oktober 2010 eller om man vill 101010

Måste bara säga det..
Hur stor är chansen att man träffar sin föredetta favoritlärare på krogen typ en halvtimme innan stängning. Genomsvett för att hon har dansat hela kvällen??
Det var iaf sjukt roligt att träffa min underbara Emma igår, hon peppade mig mycket över pluggandet. Och sa det att om det är nåt jag behöer hjälp med är det bara att höra av sig. då har man lärare som bryr sig, tänkt om alla lärare kunde vara som hon. Då hade många fler klarat skolan med bra betyg.

Nu ska jag bege mig till sängen efter en lugn och skön bakisdag i soffan. Det blir lite amerikanska skratt serier som mamma säger innan jag somnar.

Och imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Sissigullet <3


NattiNatt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0