18 Oktober 2010

Sorry för dålig uppdatering (när det gäller mig iaf). Men gårdagen var sjukt seg heeela dagen. Inte alls en rolig bakisdag.
Idag hämtade morsan mig klockan tio, då blev det Maxi, Granngården och så lämnade hon mig på a6. Där strosade jag runt och försökte bränna lite tid eftersom jag skulle möta upp Emma och barnen en halvtimme senare på IKEA för lunch. Efter de följde jag med dom till RinkabyRör för att köpa en packning till deras toalett. Superkul?!
Sen kom  jag hem och har nu funderat ett apr dagar på om jag ska våga färga håret mörkbrunt.
Då ringer Pernilla och säger, nu åker vi ohc köper färg så färgar vi våra hår. Okejdå.

Så nu kommer hon snart och hämtar mig.

Har inte så mycket mer att tillägga. En bild från lördagkvällen kan nu ju få.


Men nu ska jag springa ner till bilen :D
Have it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0