5 Oktober 2010

Sicken tråkig kväll jag hade igår, eftersom den var så tråkig så bestämde jag mig för att hitta på nåt kul idag. Ner till stan med syster blev det. Nu har jag fått reda på att syster inte kan följa med liksom ingen annan heller. det är ju inte så kul att åka ner till stan själv heller :/

Imorse vaknade jag första gången vid 07.15 då jobbet ringde och ville att jag skulle jobba ikväll, visst visst tänkte jag, har ignet bättre för mig plus att jag behöver pengarna.
Sen somnade jag om några gången och hoppade upp ur sängen vid halv 10 och nu sitter jag då här och funderar på hur jag ska göra, stan själv-inte stan? Vet inte..


Jag får väl fundera en stund till antar jag..


Kommentarer
Kikki

Hade du frågat mig hade du haft sälle

2010-10-05 @ 15:24:29
URL: http://kikkilin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0