7 Oktober 2010

Oktober bara flyger fram.. Snart kommer snön, pulkaåkning, snöbollskrig och julafton :)
Jag jobbar dock julaftons dag så min jul blir superkul :P Men jag får massa pengar :D

Igår åkte jag till syster efter att jag hade blivit sur på Tele2 (jag kommer inom en snar framtid byta till telia tror jag). sen åt vi lite hemma hos henne och sen bar det iväg till a6 och bolaget. Då ringde Pernilla och frågade ifall vi skulle med till ÖB. Klart, ÖB är alltid roligt.
Efter det blev det en helkväll hos henen med syster, vin, tacos och spel. Himla trevligt även om jag förlorade stort i Monopol :P

Idag vet jag itne riktigt vad det blir, känner för en riktig mysdag. Fast jag måste iväg till eko-hallen även fast det känns rätt jobbigt. Har skickat ut en förfrågan på fb om någon ska dit så jag kan få lite sällskap, får se ifall någon nappar på det.

Men nu ska jag fortsätta med mitt kaffe i lugn och ro :)


Kommentarer
Tele2

Hej Ylva,



Det är väldigt tråkigt att läsa att du är arg på oss på Tele2. Om det finns något v kan göra för att du ska bli nöjd med oss som din operatör får du gärna kontakta mig på [email protected].

Vi på Tele2 vill givetvis att du ska känna dig nöjd både med produkten och vår information till dig.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-10-08 @ 12:59:48
lovisa

Ha en mysig fredag!:)

2010-10-08 @ 13:26:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0