Bild från ett annan tillfälle

Usch va jag känner mig onyttig. Jag måste vara så sjukt tjock på insidan, så mycket skit som jag äter. Måste börja skärpa mig med det. Meeen iaf, var så sjukt hungrig när jag slutade skolan så jag gick in på Willys innan jag tog mig hem. Två Billyspizzor har jag vräkt i mig nu, men det är ju så goooott :)

Skolan var riktigt spännande idag, eller jag vet inte om spännande är rätt ord. Spreciellt. Gubben som föreläste var lite lätt lustig, går inte riktigt föklara bättre än så. Intressant var det iaf.

Nu ska jag kolla på nån dålig film hade jag tänk, finns ju inget annat bra på tv ju.
Börjar 14 imorgon, skönt att jobba kväll men synd att jag inte kan träffa mins snuttis som planen var från början. Hoppas att hon har tid för mig en annan dag.

Men ha en fortsatt trevlig kväll och så gott sen.
Puss och kram!

Bild på mig och Ida maskeraden -09



Kommentarer
luffi

Toppen att du är med!! =)



Har du hittat på något kuligt annars idag då? Det har varit rätt fint väder, eller ja i Halmstad i alla fall! =)

2010-10-26 @ 21:11:32
URL: http://www.luffi.se

kaffe och cigg är helgigt på morgone!! hehe

2010-10-26 @ 22:43:37
URL: http://www.luffi.se
Ida

awh. söta vi är! haha, och du! om du är tjock på insidan så är jag sumo! den saken är säker ;)



puss på dig älskling!

2010-10-27 @ 22:21:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0