Detta fält måste fyllas i

Idag har jag varit överallt!
Sjukt jobbigt, tur att jag hade ett bra sällskap iaf.
Plus att jag fick med mig ganska mycket bra saker hem. En hårfön, en ny liten plattång, balsamspray, två påsar cheddar popcorn, två rör pringles och sen naturligtvis vin tills på lördag :D

Nu sen sju-tiden har jag varit hos mamma och myst med henne i soffan framför tv:n. Blir kvar här inatt, orkar inte riktigt åka hem. Sen kanske jag följer med henne till gränna imorgon, får se hur det blir, det beror ju på dagsformen.

Men nu ska jag väl sätta mig i soffan igen och kolla färdigt på Robinson och sen blir nästa hållplats drömmarnas land.
Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0