intelligent

Det känns som att denna dagen kommer bli en riktig slödag, en sån där dag som man itne tar sig ut eller ur sina mjukisbyxor. Alltså helt underbar dag!

Fast känner jag mig själv rätt så kommer jag inom ett par timmar bli sjukt rastlös och vilja hitta på nåt. Men det tar vi då.

Och som svar på kommentaren "frågan hur pass intelligent man är om man inte ens kan stava till det". Jag skrev ju att jag var lagom intelligent. Men tack för att du lärde mig nåt nytt :D Även om jag tycker det ser konstigt ut, intelligent.. Hmm..

Nu ska jag hämta min tredje kopp kaffi.
Puss på er!


Kommentarer
Cissi

Hur är det med dig denna fredag? :)

2010-10-15 @ 13:32:03
URL: http://cviklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0