Lambrusco Donelli

Det blir alkohol idag i alla fall. Kunde inte hålla mig, kanske borde se över det där. Min alkoholkonsumtion menar jag. Äsch nej, det är nog ingen fara. Märker väl när levern inte vill mer. Usch och fy, inget att skoja om. det blv bara att jag skrev det. Men mina alkoholvanor är det inget fel på, mest normalt för en 22 årig tjej :D

Det är inte systeryster som ska underhålla mig ikväll och kanske till och med lite folk ute på krogen, det vet man aldrig.

Men nu ska jag fortsätta göra mig iording.

Puss och Kram!


Kommentarer
Anonym

Det har du tyvärr rätt i, vanlig konsumtion för en 22 årig tjej...Men därmed inte sagt att det inte är överkonsumtion...

2010-10-24 @ 12:16:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0