Snö ?! :D

Vaken med tuppen idag och det ligger snö på marken. Inte mycket men bättre än inget :P Antagligen bara för att jag sa till Richard i Umeå igår att det var fusikt att dom hade snö.

Nu sitter jag mest och väntar på att mamma ska komma tillbaka, liksom att MosterBodil och Björn ska komma hit med. Bodil har precis utbildat sig till hypnotisör och jag är sjukt nyfiken på det. Hon har bland annat hjälp systerKarin att kunna sova på nätterna igen.

Men jag ska väl göra mig lite klar, eller rättare sagt. Jag ska fylla på min kaffikopp, ta en cigg och sen sätta mig här igen :)

Ha en underbar dag så hörs vi senare!

Bilden är från min underbara helg hos Stine i Kalmar.
Detta är alltså påvägen hem från en utekväll och det blev en sån kalas snöstorm. Vi var genmofrusna när vi kom hem. Men vi hade jävligt roligt.
Jag saknar Stine, måste ner till Lund och hälsa på henne och resten av Lundarna snart.







Puss och Kram!



Kommentarer
STINE

Klart att du ska komma ner! Köp biljett till Håkan Hellström den 20/11 så kan du komma ner den 19/11 och kolla på vårt spex, sen festar vi med felix och co på lördagen och går på awsome konsert!

2010-10-16 @ 13:26:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0