1 september 2010

Snart blir det läggdags i skogen. Ska upp tidigt imorgon, väcks atagligen av en pigg och glad Markus som hoppar på mig.
Dagen har i övrigt varit ganska stressig, men jag har hunnit med mycket nyttigt. Himla duktig jag kan vara när jag vill. Synundersökning och glasögon inhandlade, CSN-ansökan ifylld och postad, jag har registrerat mig på högskolan och jag har tagit mig till skogen.

Men som sagt, nu ska jag lägga mig i bäddsoffan och nana kudden så länge som möjligt.
Imorgon Adelövsmarknad, myyys!

NattiNatt ^^


Kommentarer
Cissi

Hoppas att du haft en fin dag! =)

2010-09-01 @ 23:17:48
URL: http://cevi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0