16 September 2010

Wah! vilken dag.
Jag har..
..glömt hemnycklar och medicinskåpsnyckeln hemma
..missat 12:n till jobbet och fick gå i lera och spöregn
..kommit försent till jobbet
..jobbat till 16
..åkt till a6 och köpt två par nya skor och en stickad tröja
..åkt till mammas jobb för att hämta min extranyckel från mamma, som hon sen inte hade
..ringt vätterhems jourtelefon för att bli insläppt i min lägenhet
..väntat i min trappuppgång i 30 minuter på att vätterhemsmagnus skule komma
..och nu är jag hemma och har köpt två av världens snyggaste skor :D

Vad ska jag göra nu då? Jag hade tänkt att börja ta tag i min städning, meen efter denna dagen låter det mer frästande med bra musik, gott vin, explosiva barn och skumbad med tända ljus i hela bardrummet. Så jag tror att disken får vänta ett tag.
..och jag lovar, jag ska inte halka eller drunkna..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0