22 september 2010

Från och med nu kan folk lägga ner politiksnack med mig, från och med nu och 3,5 år frammåt. Jag står för vad jag tycker och tänker och vad jag har röstat, vilket jag inte har berättat för någon av er som har kommenterat. att ni bara antar att jag har röstat på sd är sjukt konstigt.

idag ska jag iaf göra färdigt den jävka uppgiften om explosiva barn som jag har hållt på med jag vet inte hur länge. har ett citat kvar, scuk pust och stön.

Sen vill jag hitta på nåt kuuul, någon som har en bra idé om vad det kan vara?



Kommentarer
Anonym

jag har la inte sagt att du röstade på dom?struntar la i va du röstar på...mvh jessica

2010-09-22 @ 12:44:32
Ylva

jag menade inte dig jessica.

2010-09-22 @ 13:46:44
Marie

Det har jag heller aldrig sagt (eller knappt ens trott) att du gjort däremot försvarar du SD-röster med näbbar och klor och tycker det är lika ok att rösta på dom som på vilket annat parti som helst och DET tycker inte jag är ok och det är det som hela diskussionen från min sida handlat om. Synd om det inte framgått :(

2010-09-22 @ 13:59:18
URL: http://lyckansland.blogspot.com
Anonym

ok, sorry ylva=) jag som har en tendens att vrida skaker lite fel ibland=)hehe

2010-09-23 @ 07:49:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0