23 September 2010

haha, sicken kväll igår. ibland kan det faktiskt vara så att man ska lyssna på mig även om man kanske inte vill för tillfället. eller vad säger du Pööni? :P
Nä skämt och sido, lider lite med dig faktiskt gumman, love you <3 Du är en av de bästa.

Sjukt kul kväll igår iaf :D

Idag när jag hade kommit upp ur sängen och vaknat så har jag suttit och letat efter det sista citatet, jag tror att jag har läst igenom seriöst hela boken vilket jag inte trodde att jag skulle. Men utan lycka, jag hittar fasen inte det sista citatet. Bluuuuur!

Nu ska jag snart iväg till BurgerKing med kikki och tompa, känner att jag behöver komma hemifrån ett tag och inte tänka på varken det ena eller det andra. Vissa människor sjunker lägre och lägre för varje dag som går..

Men nu ringer dom nog snart så jag måste springa ner och bli upphämtad.

Tjingeling ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0