24 September 2010

och bara 3 månader kvar till julafton, sicken tur att man redan ahr två julklappar färdiga :P

Idag hämtade syster Emma mig klockan 9.30 och vi åkte till maxi och handlade lite mat och sen blev den en sväng på a6 med.
Efter a6 åkte jag hem en snabbic och åt lite lunch innan jag begav mig upp till mamma på hennes jobb. Där så fick jag reda på eller bestämde vad jag ville ha av henne i julklapp. Det blir en 1 meter hög kandilaber (stava??). Hur nice som helst.
När jag var klar med mamma så åkte jag vidare ner till stan, kollade lite. Ville hitta nåt kul som belöning för att jag äntligen var klar med skoluppgiften, men det ända jag hittade var två ringar och en kopp underbart gott kaffe på Kahls.

Nu har jag varit hemma nån timme och lagat mat, det blir curry/kycklinggryta med ris idag, mums! Så nu ska jag snart sätta mig och äta och kolla ett avsnitt Heroes.

Ha en superkul fredagkväll!
Puss och kram!


Kommentarer
Ylva

kandelaber

2010-09-24 @ 16:58:04
URL: http://ylvavlaurin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0