9 September 2010

Dagen började som sagt tidigt som tusan och vi åkte ut till Emma.
Där fick vi uppdraget att sätta ihop Elliots nya ikea säng. Visst tänkte vi, det kan ju inte vara så svårt.
Vi gick upp till övervåningen och såg ett stort plockepinn, hur mycket träpinnar och grejer som helst. Då gav jag upp, jag skötte musiken istället. Men de andra satte igång..


Det gick inte så bra med sängen. När vi trodde att vi var klara insåg vi att det var helgalet så vi gav upp. Emma och jag åkte och hämtade ungarna och sen fikade vi och åkte hem.


Nu har jag precis kommit ur soffan och tagit mig en espresso. Funderar på vad jag ska göra med resten av dagen. Jag får filura på det ett tag tror jag.

Ha det fint! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0