Fullt hus

Klockan 12 ungeför så kom Emma och barnen hit, då blev det full rulle. Jag förstår inte riktigt varför jag städa och plockade undan igår eftersom allt ligger framme nu igen.
Sen när jag hade tvättat färdigt så åkte vi till IKEA och jag har handlat :) Äntligen ett nytt duschdraperi, har länge letat efter ett speciellt som jag har haft i huvudet och nu hittade jag ett som var väldigt likt det. Sen köpte jag spegel/speglar till hallen och ett doftljus. Jag älskar att handla, man mår så himla bra av de ;P

Sen när jag kom hem så var jag himla hungrig och sjukt sugen på ugnspannkaka så det gjorde jag, trodde jag. Det blev inte riktigt bra.
Så nu hämtar snart Pernilla mig så ska vi åka och handla och sen göra Tacos :D Det är ju också gott.

Puss och Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0