"rekommenderas ej för singlar"

Jag har precis legat och kollat på Letters to Juliet och jag har kommit fram till att romantiska filmer och romantiska komedier borde förbjudas eller det ska iaf stå en varningstext i rött "rekommenderas ej för singlar".
För det första så tror man som singel att det faktiskt finns en chans att "det kommer att hända mig också en dag". BULLSHIT! Och sen när man har tänkt så i några år efter sisådär 100 000 romantiska love shit filmer så inser man att det faktiskt bara händer på film och så mår man skit och helvete.
Filmindrustrin som framställer love-shit filmer borde förbjudas, dom borde skjutas hela bunten, de bidrar bara med massa olycka i världen.

Det tycker jag i alla fall, jag kanske tar i en gnutta man kanske inte behöver skjuta dom. Men en varningstext borde de ju i alla fall kunna fixa fram. De har ju åldersgräns på vissa filmer, då borde de ju kunna ha singelgräns också?

Nä nu ska jag försöka sova efter det här också, ensam i sängen med tre underbara pojkar. Smigge, Zeké och hajen, det är mina drömmän det. Dom sviker minsann inte.

Haha, Nattinatt på er ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0