11 April 2011

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Ylvas namnsdag, hurra hurra hurra!!

haha

vaknade av väckarklockan idag, så vid halv 10 var jag uppe ur sängen, kaffet var påsatt och jag började tvätta klockan 10. jag är så braaa!!

Så nu är tvätten klar och jag funderar på vad man ska hitta på resten av dagen. Nåt spännande kanske eller nåt roligt och underhållande..? Vet inte vet inte.
Men det första borde vara att göra sig iordning så man inte ser ut som en slas-has längre.
Så får det bli :D

Sen ska jag nog packa lite kartonger också, har två som står tomma och dom är nog inte så svåra att fylla med nåt :)



Jag vill ha sommar :)
Bad, sol och blond.








Hoppas att mor har pratat med Stefan och då,
hoppas hoppas hoppas hoppas jag på det bästa :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0