16 April 2011

Idag är det bara 3 dagar kvar till min kära mor fyller år :)
(Detta skriver jag endast för att påminna mig själv om det :P )

Annars så kom jag hem från jobbet för en stund sen, inge bra att jobba idag känner jag i ryggen. Men sånt är livet, det går nog över nångång.
Ska smörja lite med Voltaren nu även om jag inte får det pga astman, men det får jag ta. Apoteket på råslätt hade ju inte öppet nu liksom.


Sen ikväll ska jag iväg till Magnus för att spela Little big planet, sjukt roligt ps3 spel, ett sånt där man kan bli totalberoende av, jävla tur att jag inte har det själv.
Annars blir det inte så mycket mer, jobbar 14-21 imorgon så jag måste väl vara lite pigg iaf.

Men nu ska jag lägga mig på soffan och sussa en stund :)

Ha det fint!









Breakfast at Tiffany's


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0