2 April 2011

Nu har jag legat i soffan och ondat mig i några timmar och känner att jag verkligen inte borde ligga mer. Måste ju kunna sova ikväll eftersom jag jobbar tidigt imorgon.

I förmiddags/i morse hämta mor upp mig och det bar ut till Fam. Svensson i skogen för kalas för illbattningarna. Så det blev paketöppning, smörgåstårta och kaffe, riktigt fint var det.
Men att man var lite trött och sleten alltså. Plus då att jag känner mig som en tant med min höft. Trillade i trappan på Harrys igår (fråga mig inte hur fan jag lyckades) och slog i höften så inota tusan. Jag hade till och med ont redan då, med alkohol i kroppen, då är det illa  :P
Så nu haltar jag runt här hemma och hoppas att det går över till jobbet imorgon.


Prinsessan Alice och Prinsen Elliot




Nä nu ska jag hoppa in i en dusch och se ifall jag lyckas bli människa igen, man kan ju hoppas..
Sen vet jag inte vad som händer, hoppas att nån kan komma hit och hålla mig sällskap eller nåt..
Ha det fint


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0