20 April 2011

Jag är sur! Sur att solen inte skiner på mig och min lediga dag.
Kallt är det med :(
Jag skulle ju sitta i solen idag och få lite färg, men icke.

Så vad ska man hitta på, packa lite kanske. Men då måste jag först iväg och köpa kartongtejp så jag kan ha nåt att packa i. Fruktansvärt jobbigt kan jag säga. Suck! Suck! Suck!
Känner att jag är ganska bitter idag och allt pga av den jävla solen :/

Senare idag ska jag träffa min underbara bästaste Sissi iaf <3 det ska ju bli roligt :)
Jag får gå och tänka på det, även om vi hade hoppats på att kunna sitta i solen och tjöta.
Men vem vet, det kanske spricker upp i eftermiddag och blir kanonväder.. Eller..?!

Nä fan, nu fårjag ta tag i mitt liv, göra mig iordning och åka och köpa tejp.

Puss på er!


Kommentarer
Axelelizabeth

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-09-23 @ 07:48:52
URL: http://axelelizabeth.bloghy.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0