22 April 2011

Nu är jag hemma igen efter en kalasdag på jobbet, sjukt roliga människor jag har jobbat med. Så mycket som jag har skrattat idag har jag inte gjort på väldigt länge.
Efter jobbet åkte jag till mamma. Jag skulle egentligen bara hämta kaffe filter med blev kvar där till typ nyss, haha. Mamma underbara mamma <3

Nu ska jag sitta i soffan en stund, vänta på att solen går ner så jag kan få gå och lägga mig. Inte jätte trött idag med tanke på att jag somnade vid typ 22.30 igår :O Inte normalt, ens för mig, men så blir det efter typ en vecka med för lite sömn.

Imorgon så jobbar jag, sista dagen denna veckan, wohoo. Och det bästa av allt jag, jag jobbar på råslätt så jag slipper bussen imorgon bitti vilket betyder att jag kan sova typ en kvart längre än vanligt :D
Efter jobbet blir det en snabbis upp till bolaget och sen hem igen.
Lite sömn och sen kör jag igång.
Kvällen blir först hos Sissi med antagligen syster och Saarah och sen blir det påskafton på krogen :D wohoo, massa roooligt!



Kommentarer
Sissi

<3

2011-04-22 @ 20:14:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0