25 April 2011

Dagen idag har defenitivt varit mer innehållsrik än gårdagen, men det är ju inte så svårt :P
Dagen började med ett hejdå till Koffe och efter det blev det kalas hos kära mor, lika trevligt som vanligt.
sen stannade jag kvar hos mor och byggde på min bränna lite grann, jag ser mest ut som en kräfta nu. Himla bra Ylva! Vi å lite grann (läs massa grillat kött) och sen åkte jag hem.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitt på. Adam påstod att han skulle höra av sig, vi får se hur det går med det. Annars så blir det väl mest chill resten av dagen.

Men nu ska jag ringa jobbet och se vilken tid jag jobbar imorgon.

Ha det underbar i soooolen :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0