28 April 2011

Jag mår bra :) Efter ett par månader med en dålig svacka så märks det att jag börjar vandra uppåt igen, det märks på mina naglar..?! Dom växer, eller rättaresagt jag låter dom växa, haha.
Om detta beror på vädret som har kommit, eller om det beror på nåt annat vet jag inte. Men det är en skön känsla iaf :D

Idag skulle jag suttit och vakat på jobbet, 7-15. Men när jag kom till jobbet så behövdes inte det, så vi var sammanlagt 4 personal plus en som gick brevid. Liite överbemannade, även om det är så det egentligen borde vara.
Så klockan 11 så sa dom att jag fick gå hem om jag ville och det tackade jag inte nej till direkt.

Nu sitter jag och fixar till mina naglar och sen ska håret få en omgång också.
Tillslut ska jag ta bussen till hva och min kära Sissi, sen får vi se vart eftermiddagen och kvällen bär oss :)


Ha det lika underbart som jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0