5 April 2011

Idag vaknade jag jävla tidigt, eller jag har sovit konstigt hela natten typ.
Vaknat-somnat-vaknat-somnat typ.
Men men, kan nog vara därför jag är lite seg tror jag.

Meeen iaf, vaknade tidigt, drack kaffe, blev snärtad, fick ont (jätte ont), mötte upp Karin på bussen, gjorde ärenden nere på stan, åkte hem, lagade mat, kolla två avsnitt Vampire Diaries, färgade Karins hår och nu sitter vi här och dricker kaffi.
Men vad göra nu? Som sagt, jag är lite seg men vill ändå hitt på nåt.


Jag vet egentligen vad jag vill göra men det är inte så lätt. Jävla människa till att vara klurig. Fruktansvärt frustrerande faktiskt att inte förstå sig en person. Men som jag alltid säger, det löser sig alltid på nåt sätt, vänta och se är väl som står på schemat antar jag. För det tycker jag ju så himla mycket om, suck nej!!

Nu fick karin för sig att vi skulle ner till Murphys och ta en bärs eller två, det kan ju vara gott. Någon som vill följa med?



Ha det super bra!!







Hur fan funkar du!?!?!


Kommentarer
eda

är det här hemma hos flykt??

2011-04-10 @ 22:50:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0