7 April 2011

Nu börjar det hända saker på riktigt.
Imorse så ringde vätterhem och väckte mig och berättade att det kommer en som vill kolla på min lägenhet idag. Men hon kommer vid 17 så dom kunde inte visa den. Så det måste alltså jag göra, jag personligen är ju helst inte hemma när folk kollar på min lägenhet. Men nu är det som det är.
Så dagen kommer gå till att städa och fixa så den ser så bra ut som möjligt, som om det skulle vara enkelt liksom :P

Sen så har jag ringt vätterhem och ändrat i min ansökan. Eftersom jag kommer att jobba på ekhagen i sommar så är det smidigt att bo hos Karin över sommaren eftersom det är gångavstånd. Så jag ändrade inflytt till 1 september plus att jag strök råslätt som alternativ. Jag vill inte bo här längre..

Mer då..? Nä inte så mycket. Nu ska jag väl göra mig iordning lite och börja stääda.
Eller jo, imorgon börjar vi lite smått med flytten, då ska Karins lillarum/mitt blivande sovrum städas ur och det ska slängas massa skräp både härifrån och från henne. Sen har jag nog lyckats att fylla någon av kartongerna som Kristian var hit med igår så vi kan flytta över dom med.
Du är guld Kristian!!

Ha det super!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0