BÖÖÖH!!!

Jag har tråååkigt!!! Alla är trååkiga!!! Bööööh!

I förmiddags var jag som sagt och kollade på en lägenhet jag inte fick. Lika bra det egentligen, jag vill ju inte bo på råslätt längre. Har tröttnat lite på det faktiskt.
Så det får väl bli att jag bor hos Karin över sommaren och sen får vi väl se var jag hamnar någonstans.

Efter lägenhetskollet var jag förbi willys och hämtade mitt första Buzzador paket. Himla nice! Buzzador är en sida på nätet där man kan anmäla sig om man vill vara med och prova grejer, allt från blöjor till kattmat typ. Sen får man ju naturligvis välja vad man vill "buzza" för nåt. Så nu fick jag hem massa prov på Neutrogena blackhead eleminating.
Gå med ni med vettja :)
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1〈=SE&refstr=YlvaLaurin

Sen har jag typ bara lagat mat, emma har varit här på besök, fått reda på vad jag fåt tillbaka på skatten och kollat på Naruto.

Men nu vill jag göra nåt, nästan vad som helst. rastlöööööös!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0