i väntan på BB..

.. så hittade jag en lista

Senaste

Låt du hörde: The cave - Mumford & Sons

Film du såg: Devil, rättså dålig faktiskt

Mat du åt: En panpizza

Kram: Karin

Känslan: lite wrong sådär

Resa: till stan igår, räknas det?

Glädje: att jag hittade min efterlängtade utbildning

Dröm: att jag och Peter i BigBrother var kära

Person du träffade: Karin

Personen du pratade i telefon med: Eeeda <3

Personen du fick sms av: Magnus

Gången du åt 7-eleven korv: Tror inte att jag har ätit en 7-eleven korv :O

Gången du var utomhus: Hmm. det var nog i danmark förra sommaren

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Vi var ju på kalas hos fam Svensson i lördags

Saken du köpte: Rapsolja på Willys


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0