Jobbet räddade mig :D

Dagen idag trodde jag skulle bli ytterligare en hemsk tråkdag.
Jag skulle ju slängt massa skräp och fixat och sen gått ut en sväng med syster, men icke. Hon ringde vid halv 14 och berättade att hon spydde som en kalv. Då förstördes min dag. SUCK!!

Sen strax innan 17 när jag skulle hjälpa Pirre ner med lite grejer till sin bil ringde chefen på Äldelstenen och ville att jag skulle jobba. Haha, jag har nog aldrig blivit så lycklig över att få jobba :P
Så från 17-21 så har jag varit på jobbet och dansat runt med mina älskade pensionärer. Underbart!!


Imorgon eftersom syster är sjuk så får jag täcka upp för henne på Bondberget så då blir dt jobb 12-21. Men efter det vill jag hitta på nåt rooligt :) Några ideer?

Puss och kram!!







Det är nog så att jag är lite småförtjust


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0