Mullenuh!

Jag känner att jag är lite uttrårkad. Eller inte lite uttråkad, super uttråkad! Känner mig uppstissad, uppvarvad liksom.
Men vad gör man åt det liksom? Sitter i min systers soffa på österängen, kuul!? Haha, ne det är nog inte Karin soffa på österängen det är fel på, det är nog mig.

Men jag får väl fortsätta underhålla mig genom att terroriera folk på facebook antar jag. Iaf en halvtimme till, då börjar ju BB så jag kan somna till det.

Detta blev ett konstigt inlägg känner jag, men vad gör det? Inte ett skiiiit!

MOHAHAHAHHA

do do do do do do do dodododododo doooooooooooo
Den som kan gissa vad detta är för ljud får en nåt roligt av mig..

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0