10 augusti 2011

Och ytterligare ett morgon inlägg. Nu sitter jag här, har varit vaken sen 9 faktiskt. Dock vaknade jag av en sjuhelvetes huvudvärk som jag försöker bota med en himla massa kaffe, funkar inte det så får jag väl gå på tyngre grejer såsom treo.

Annars idag jobb 14-21 och sen hem till österängen :O och bli utsatt för fotbolls tittande. Nåja, det var ju rättsåkul sist jag kollade. Heja Manchester united!(?) Fast idag var det tydligen Sverige som spelade.. eller..?

Har inte så mycket mer att skriva, det händer inte så mycket mer i mitt liv som jag kan dela med mig om faktiskt. Rättså tråkigt liv har jag. Vakna, jobba, äta, bajsa, sova typ, inte alltid i den ordningen Haha! Nä riktigt så illa är det kanske inte.
Nu har jag börjar skriva för skrivandets skull igen, så då är det väl dags att sluta med det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0