12 Augusti 2011

Dagen började kalas med en lunch med min kära sockertopp, riktigt mumsigt var det!
Sen skjuttsade hon upp mig till jobbet så jag var där ca 2 timmar för tidigt, men jag gjorde Karins sista timmar på jobbet bättre, eller..? ;P
Kalashumör har jag varit på fram till klockan slog typ 17, då sa det brak i mitt humör och nåt gick snett. Skit pissigt har jag mått, sådär lagom ont i magen som jag kan få ibland när nåt känns fel och det jobbiga är att jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är som fick mig att dimpa så idag. Nåt knas..

Jaja, jag ska försöka sova bort det nu och hoppas att jag vaknar pigg, kry och på kalashumör imorgon.
Jobb 7-16 och sen fotboll med syster och annat ströfolk hos älskling, oj va kul! Haha.

 

 

 

 

down...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0