18 Augusti 2011

Det går bra nu, kompis det går bra nu.. :)

Livet känns kalas!

Jobbat på råslätt hela veckan, så underbart! Inte bara för att jag slipper Tellus utan för att mina kollegor på råslätt är de bästa som finns.
Sen så pratade jag med chefen där ute idag och jag ska gå brevid på en avdelning till, vilket då betyder ännu mer jobb. Sen så ska jag förstås ringa chefen på Bondberget och hoppas på att hon ger mig ett bra besked, hoppas visserligen inte för mycket.
Annars lite annat också, men inget jag vill dela med mig till hela världen, inte än iaf. Haha, det låter som jag är gravid, men det är jag inte.

Men nu ska jag kolla färdigt på Big Bang, sen blir det väl sängen såsmåningom också.. Upp tidiggt imorgon och sen faktiskt leedig på lördag.






Ett glas vin är jag minsann värd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0