2 Augusti 2011

Nu sitter jag eller ja halvligger hemma hos Petter och slöar med en kall i handen. Ledig imorgon och fick sluta 2 timmar tidigare idag. Hunnit med massor av bra saker efter det fram till nu, dukti Ylva! Jag har bland annat släpat hit massa viktiga grejer jag måste ha här. Jag tror att han börjar tro att jag försöker smyga mig in och bo här, men där har han fel :)

Imorgon kommer Emma och lämnar av pojkarna här vid 9. Barnvakt, jippie! Ledig dag var de ja..? Efter det så följer vi med dom och Emma till rosenlund och badar lite, himla härligt och tillslut hoppas jag på att träffa Pillan <3

Men nu ska jag dra iväg till ICA och handla nåt, sjukt sugen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0