23 Augusti 2011

Sitter hemma i husky och dricker kaffi. Har suttit och skrivit en "sommaren 2011-lista" i nån timme nu, men den kommer upp senare idag..
Snart ska jag iväg till jobbet, eller till en ny avdelning på Råslätt och gå brevid där. Sjukt roligt :) Hoppas dom är snälla, men det tror jag.

Annars då? Ja det har hänt endel :) Om det är bra, jo absolut det tycker jag. Vissa säger att det kanske är lite dumt och för snabbt, men det lär vi väl märka. Jag tycker det är kalas bra än så länge iaf.


Men nu känner jag att jag börjar få lite brottom så jag ska väl göra mig iordning lite.

Och du vännen, jag tänker på dig idag. För jag antar att det är idag.
Om du vill, känner och orkar så kan du ringa mig efter 21 ikväll, om du vill prata eller nåt..
<3




You're the reason I smile a lot these days
love you!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0