25 Augusti 2011

Nu har jag njutit av min morgon och förmiddag och gjort allting så sakta jag bara kan :)
Men nu ska jag snart iväg, vart..? Inte en aning, men bussen mot stan blir det iaf.
Väntar lite på att Kristian ska höra va sig, det ryktas om att han/dom ska bjuda på mat idag och när man talar om trollen så ringde han. Hima bra ju.
Så nu ska jag göra färdigt lite här hemma sen drar jag väl iväg.

Ska förbi syster yster sen med och hämta lite grejer bland annat nätet till balkongen nu när katterna har börjat hoppa upp på räcket, de kan vara dags då.

Annars inte mycket..
Längtar som f*n till vecka 38, då blir det antagligen sol, bad, paraplydrinkar, shopping, god mat och vääärme med mamma och kanske Anneli. UNDERBART!!



Bara så ni vet, idag blir jag 23 år och 1 månad gammal. Weird! Jag känner mig inte så gammal :/

Ser jag så gammal ut..? nää..





saknar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0