29 Augusti 2011

Och idag är det måndag, eller. Jo men det är måndag. Sjukt jobbigt nu när jag inte jobbar typ alls mycket, då blir det inte att man håller koll på vilken varken dag eller tid det är.

Helgen har varit super nice!
Fredagen var mys hemma med baby.
Lördag var det först en sväng hos Saarah, mat och vin mys. Sjukt fin lägenhet har hon iaf :) Sen mötte jag upp Pernilla, Pirre och Elin på june och det blev en sväng ut. Kalas bra kväll, sjukt längesen jag var ute och svängde de lurviga med Pernilla.
OCh igår Söndag var en dödag, jag och Petter funderade ett tag på kollektivt självmord för att vi var så jävla dåliga, haha. Men vi överlevde trots allt.


Så idag, kanondag. Först storstäd, sen mat, han gjorde biffar potatis och sås, kalasgott ju :) Efter det när han hade åkt till jobbet fixade jag lite till hemma och sen åkte jag till Magnus för True Bloodmonday. Sicket avsnitt, jag blir bara tröttare och tröttare för varje måndag som går :P



Men det bästa som hänt är iaf att jag ska till Bondberget imorgon och skriva ett kontrakt på ett två månadersvikariat. WOHOO!
Två månaders säkrad ekonomi plus att jag får massa lasdagar vilket då betyder att jag snart är laasad vilket betyder förtur på vikariat :D YEAH! Jag är bäst i världen!



Men nu ska jag lägga mig i soffan och äta vindruvor. Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0