Fyndigt

Nu sitter jag hemma igen, väntar på att syster ska hämta upp mig så vi kan åka och träna. Fan va niiice, tror att jag har blivit helgalen. Längta efter träning?!?!?! Jag?!?! Jaja, det kommer väl vara så några gånger till sen kommer jag väl tröttna på det antar jag.

Innan var jag på jobbet och fixade lite inför viket, kommer bli nice som fan att ha fast inkomst i 2 månader. GYTT!
Sen tog jag en tripp till a6, fynade två klänningar, ett par skorts och en vit tunn skjorta inför semestern.

Ikväll blir det att ta tag i en stor mastodont tvätt, så jävla roligt. Inte ett smack, med det är ett måste antar jag. Plus att jag har nåt att göra när baby är på jobbet.

Men nu ska jag väl packa ihop mig klart för emma borde komma om 5 minuter, det var de vi bestämde iaf. Haha.. Ha det underbart!f


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0