Kors i taket!

När jag höll på att göra mig iordning för att åka till Kris tian så ringde syster:
- Är du ledig idag?
- Ja..?
- Packa träningskläderna då och följ med och träna!
-  Men..
(massa babbel fram och tillbaka, kan ju erkänna att jag inte var direkt jätte sugen) jaha, jag får väl göra det då..

Men jag ångrar mig inte ett smack, jag är nästan till och med väldigt lite glad att hon tjatade med mig. Det var riktigt skönt faktiskt :)
Det får bli fler gånger, absolut.
Bildbevis 1:



Men nu ligger älsklingen i sängen och myser, ser rätt gött ut så jag får väl göra det samma.
Imorgon blir det stoooooorhandlning, måste fylla på i det tomma kylskopet och den ekande frysen. Himla bra ju!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0