SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2011!



Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Jag träffade Petter, det har jag ju inte gjort tidigare :)

Vilka länder besökte du?
Sverige och det fick visst räcka med det, men jag hoppas på att sol och bad resa med mamma v. 38

Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?
Sol kanske..?

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
6 Juli <3

Största misstaget?
Största misstag vet jag inte, men det är himla synd att det har blivit som det har blivit.
Hoppas att det rättar till sig i höst

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag hade lite feber tror jag..

Bästa köpet?
Jag har handlat hur mycket som helst i sommar :D Men bästa köpet är nog en klänning som är så himla fin så jag inte vet när jag ska använda den :/

Sommarens väder?
Skit väder!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder :)

Gjorde nånting dig riktigt glad?
Det är mycket som har gjort mig glad denna sommaren :)

Sommarens låt?
Jag kommer - Veronica Maggio


Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Nja, det vill jag väl kanske inte påstå. Jag har varit rätt trött på att jobba och velat ha semester, men det är väl det enda.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar nog mest att jag hade gjort mer, men det fanns ingen tid till det.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat mindre på ett sätt, men då hade jag ju inte haft råd att göra mer, hmm..

Hur tillbringade du midsommarafton?
Ute hos Alex i Norrahammar, 7-kamp, underbara människor, god mat och dricka. KALAS BRA!


Sommarens favoritprogram på tv?
Jag har knappt kollat på tv..

Böcker du läst den här sommaren?
None

Största musikaliska upptäckten denna sommar?
Ingen typ, har lyssnat på samma glamla spotifylista hela sommaren, ett par fler låtar än tidigare men inget anmärkningsbart..

Något du önskade och fick?
Ja asså jag fyllde ju år och fick pengar vilket jag önskade mig

Något du önskade och inte fick?
Nä, jag är rätt nöjd faktiskt

Vad gjorde du första dagen på semestern?
Jag hade ingen semester :(

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Absolut! Mer sol och värme, ingen osämja med mina kära vänner, mer roliga saker att göra o.s.v

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?
Hmm.. arbetskläder..?

Sommarens hetaste?
Jag måste nog säga min nya klänning (som jag inte använndt än :/)

Sommarens bästa tillfälle?
Dagen ute i Bunn med älsklingen och syster <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0